sthlmdejt

Internet +telefoni/ nätdejting= sthlmdejt

Pressmeddelande   •   Dec 11, 2009 10:35 CET

Pressmeddelande den 11/12-09 Internet + telefoni = sant Med våra nya plattform för dejtingtjänster kan våra medlemmar komplettera sin beskrivning med ett röstmeddelande som spelas in från en vanlig telefon.Detta ger en möjlighet att höra varandras röster innan man skriver ett mail eller skickar en flirt vilket gör presentationen mer personlig och ökar där med möljigheten att träffa den rätta.De som deltagit i pilotprojektet är mycket positiva till att komplettera sin beskrivning med röst och vi kommer därför att utveckla fler spännade tjänster i nära sammarbete med våra medlemmar.Besök gärna vår hemsida och se och hör hur våra medlemmar använder vår nya tjänst www.sthlmdejt.se/news.php Linda Pettersson 0709 383222linda@sthlmdejt.se sthlmdejt driver nätdejting med lokal förankring.stockholm i synnerhet sverige i allmänhet.

Nätdejting med geografisk inrikning och med massa singel arrangamang.

Stockholm i synnerhet men Sverige i allmänhet.