Guldplatina Scandinavia AB

IPHONE MED FLÄRD OCH LYX

Pressmeddelande   •   Dec 07, 2009 08:23 CET

Pressmeddelande från Guldplatina Scandinavia AB 2009-12-07

Äntligen kan Guldplatina leverera den synnerligen eftertraktade Iphonen med ingraverade kristaller. Efter rigorösa tester kan nu även Iphones på ett säkert sett erbjudas denna tjänst/produkt från Guldplatina och börja säljas lagom till Jul. Positionering och utförande kommer vara av precis samma höga klass som Ipods.

Iphones prisklass skiljer sig något från Ipods, då arbetsprocessen är betydligt mer avancerad och tidskrävande. Priset börjar på 17.995 SEK för en Iphone 16GB 3GS.

Iphone 32 GB 3GS 19.995 SEK

Man kan även skicka in sin befintliga Iphone, för att få kristaller ingraverade så att den ger en känsla av flärd och lyx.

Iphone 8GB 3G                     5.995 SEK

Iphone 16 GB 3GS                 9.995 SEK

Iphone 32 GB 3GS               12.995 SEK

Redan från starten, då Guldplatina lanserade sin kollektion av Ipods, har kunder efterfrågat just specialdesignade Iphones.

Stationerade i Västerås har www.guldplatina.se sedan drygt ett halvår tillbaka sålt specialdesignade Ipods med flärdfulla kristaller ingraverade med mikrometer precision.

”Återigen känns det riktigt kul att lansera något som kommer att bli så otroligt uppskattat. Detta är nog den coolaste produkten som någonsin skapats i Skandinavien”, säger Niclas Kingston, VD, Guldplatina.   Den har alla förutsättningar att bli ”Årets Julklapp”!

För ytterligare information, kontakta:

Niclas Kingston, VD, Guldplatina Scandinavia AB

Tel: 070-4224212, E-post: niclas.kingston@guldplatina.se Webbplats: www.guldplatina.se