Arne Olafsson

IQS Energi Komfort AB ansöker om borrtillstånd på uppdrag av BRF i centrala Stockholm

Pressmeddelande   •   Maj 11, 2016 08:19 CEST

IQS Energi Komfort AB ansöker om borrtillstånd för ytterligare en bostadsrättsförening i centrala Stockholm. Efter erhållet borrtillstånd ska en bergvärmeanläggning om 72 kW installeras.

I installationen ingår även Energi Komforts unika fjärrövervakning med serviceavtal vilket säkerställer drift och maximal besparing för kunden.

”EnergiKomforts mål är att bli Stockholms ledande leverantör av värmepumpar och tillbehör till kommersiella fastigheter, bostadsrättsföreningar och villor. Vi stärker genom denna komplexa installation vår profil och bekräftar att vi växer stadigt i fastighetssegmentet.” säger Arne Olafsson, VD EnergiKomfort AB.

För mer information se www.energikomfort.se eller kontakta: Arne Olafsson, email arne@energikomfort.se, mobil 0701825532

IQS EnergiKomfort AB har gjort över 10 000 värmepumpsinstallationer sedan bolaget grundades 1996 och är ett av Sveriges största IVT Center. Bolagets vision är att vara det självklara valet inom segmentet för värmelösningar och värmepumpsinstallationer. Framgångsfaktorn består av en stark egen organisation – inom försäljning, projektering, installation och service – i kombination med engagerade aktieägare som brinner för att bygga bolag med fokus på nöjda kunder.