Arne Olafsson

IQS Energi Komfort AB lanserar fjärrövervakning även för värmepumpar i villor

Pressmeddelande   •   Aug 27, 2015 14:59 CEST

Tjänsten Fjärrövervakning av värmepumpar för villor förenklar service och övervakning. Tjänsten gör det möjligt att höja driftsäkerheten, minska energiförbrukningen och följaktligen minska miljöpåverkan.

Med Fjärrövervakningstjänsten samlar Energi Komfort in statistik dygnet runt alla årets dagar. Vi analyserar utfallet och återkopplar till kund med tips på eventuella åtgärder.

”EnergiKomforts mål är att bli Stockholms ledande leverantör av värmepumpar och tillbehör till kommersiella fastigheter, bostadsrättsföreningar och villor. Vi stärker genom lanseringen av Fjärrövervakning för Villor vår profil och bekräftar att vi även växer stadigt med innovativa lösningar  i villasegmentet.” säger Arne Olafsson, VD EnergiKomfort AB

För mer information se www.energikomfort.se eller kontakta: Arne Olafsson, email arneo@energikomfort.se, mobil 0701825532

IQS Energi Komfort AB, etablerat 1996, i Stockholm hjälper villaägare och fastighetsägare att sänka sina energikostnader för värme och kyla.

Vi har sedan bolaget startades installerat fler än 10 000 värmepumpar och är en av IVTs största återförsäljare i Sverige.

Energi Komfort erbjuder hjälp med kalkyl för investering, projektering, borransökan, installation, fjärrövervakning och service.