Aspire Brands AS

Isac Elliot + Formula 10.0.6 = SANT!

Pressmeddelande   •   Aug 14, 2015 12:00 CEST

Popartisten Isac Elliot och hudvårdsmärket Formula 10.0.6 inleder ett spännande samarbete från och med den 1 september 2015. Våra gemensamma fans har fört oss samman och under det kommande året kommer vi att bjuda på en massa roliga happenings!

Formula 10.0.6 är en trendig hudvårdsserie med naturliga och friska ingredienser för ung problemhud. Den första produkten lanserades i USA i redan 1933 och såldes då bara på apotek. Sedan dess har varumärket vuxit och är i dag en serie som omfattar både problemlösande och förebyggande produkter.Formula 10.0.6 har vuxit till en global succé på tre kontinenter. I Sverige säljs serien på KICKS, Åhléns, Apotek Hjärtat, Kronans Apotek, Black Line och Apotea.

En av Finlands största och mest lovande musiktalanger, popartisten Isac Elliot, har gett ut två album (Wake Up World, 2013, och Follow Me, 2014). Isac är den enda finska artisten som vunnit MTV:s "Best Act" två gånger i rad, han har varit på Billboard Magazines listor två gånger (Emerging Artist #1, Next Big Sound #11), han har spelat in dokumentären "Dream Big: The Movie", och varit på Kalle Ankas förstasida i både Norge och Finland.

Isacs genomslagskraft i sociala medier är också imponerande. Han har över 35 miljoner lyssningar på Spotify, över 22 miljoner visningar på YouTube, 313.000 följare på Instagram, 134.000 fans på Facebook och 74.000 följare på Twitter.

Isac Elliot ger den 14 augusti ut den nya singeln "Lipstick" tillsammans med den amerikanska rapparen Tygo, och han siktar ännu högre!

Vi glädjer oss mycket åt samarbetet med Isac Elliot!

Aspire Brands AS är ett strategiskt distributionsföretag på hälso- och skönhetsmarknaden. Från Fredrikstad och Sarpsborg distribuerar och bygger vi varumärken i Europa och Mellanöstern. Vår ambition är att bli den största distributören i Europa sett till det antal marknader vi täcker. Vi levererar den expertis som behövs för att öka försäljningen, bygga varumärken och utöka distributionen.

Aspire Brands har även egna kontor i USA och Australien.