Stockholms Ishockeyförbund

Ishockeyfinaler i Mitt i Cupen

Pressmeddelande  •  2012-03-16 11:47 CET

Mitt i Cupen i ishockey avslutas i morgon, lördagen den 17 mars. Då spelas finalerna i Stockholms Ishockeyförbunds stora ishockeyturnering för ungdomar. De fem finalmatcherna spelas i Björkängshallen i Huddinge, med början klockan 9.30.

Det kommer att bli en hockeyfest man inte vill missa, med fantastisk ungdomsishockey och med bland annat celebert besök av Huddinges och AIK:s egna hockeyhjältar Oscar och Viktor Ahlström.

Det kommer också att vara utlottning av VM-biljetter til Sverigematcher och mycket annat.

Samtliga matcher kommer att sändas live på www.LiveArena.se

09.30 U13  AIK - Almtuna IS

11.30 U12  Sollentuna HC - IFK Täby

13.00 U15  SDE hockey - Wings HC Arlanda

15.00 Flickor 15  Södertälje SK - IK Waxholm

16.45 U14  Huddinge Röd - Nacka HK

Utlottning av VM-biljetter till Sverigematcher.

Stockholms Ishockeyförbund är Svenska Ishockeyförbundets förlängda arm ut till ishockeyföreningarna i Stockholm med omnejd. Stockholms Ishockeyförbund sköter om de officiella tävlingserierna och en hel del av utbildningarna för ishockeytränare och ledare. Stockholms Ishockeydistrikt är landets största ishockeydistrikt med ungefär 12 000 spelare vilket är ungefär 18 procent av alla licenserade spelare.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom