MPC AB

Jabra Delpartner till MPC Stjärngolf 2013

Pressmeddelande   •   Jul 03, 2013 11:58 CEST

Jabra som är global tillverkare av innovativa lösningar för headset och högtalartelefoner kliver in som Delpartner i företags- och kändisgolfen MPC Stjärngolf. Detta innebär att de är med på hela touren från Malmö i söder till Örnsköldsvik i norr

Företags- och kändisgolfen MPC Stjärngolf som nu är inne på sitt tionde år och för varje år har evenemanget utökats där 2013 inte är något undantag. Möjligheten att utöka ges tack vare de samarbetspartners man har såväl regionalt som rikstäckande. En av dessa partners är Jabra som till årets tour klev in som Delpartner vilket innebär att de deltar vid varje tävlingsort. De kan på det viset demonstrera produkter för kunder och media.

- Vi ser med glädje på att Jabra klivit in som Delpartner eftersom de stämmer väl in i evenemangets och deltagarnas profil genom sina högklassiga produkter. Att de är med på hela touren  ger en bra rödtråd genom evenemanget där vi vill att grunderna ska vara samma oavsett spelort, säger Marcus Palmqvist, CEO Partner MPC AB

Jabra är en global tillverkare av innovativa lösningar för headset och högtalartelefoner. Vi sysselsätter runt 875 personer och har försäljningskontor över hela världen. Vi möjliggör enkel kommunikation för mobila användare, samt anställda på kontor och contact centers i alla delar av världen.

- Vi på Jabra tycker att det ska bli roligt och spännande att delta vid MPC Stjärngolf. Vi kan på så sätt få möjlighet att möta befintliga och nya kunder under ett trevligt och professionellt arrangemang, säger John Bäckström, Sales Manager, Jabra

Förutom MPC Stjärngolf arbetar MPC AB även med evenemangstjänster åt företag där man arrangerar deras kick-off:s, konferenser och kundmöten. MPC:s insatser kännetecknas av hög klass och utförs med ett stort personligt engagemang samt hög servicenivå.

För vidare information om MPC Stjärngolf, kontakta Marcus Palmqvist via mail marcus.palmqvist@mpcab.se eller telefon 08 – 452 22 30 eller besök: www.stjarngolf.se Ytterligare information om Jabra, kontakta John Bäckström telefon +35 8 40 865 82 52 eller besök www.jabra.se.