Supportersplace.com

Jääkiekkofanin unelmakauppa

Pressmeddelande   •   Feb 22, 2011 14:51 CET

Supportersplace.com on paikka, jossa jokainen jääkiekkofanin pitää käydä. Verkossa toimivasta fanituotekaupasta tilaat nopeasti oman suosikkiseurasi tuotteita, joista kaikki ovat lisensioituja. Saatavilla on NHL-tuotteiden lisäksi Suomen ja muiden maiden maajoukkuetavaraa, kuten pipoja, huiveja, kasseja ja huppareita unohtamatta tietenkään olennaisinta - pelipaitoja. Suuren suosion saavuttaneiden NHL-tuotteiden valikoimassa on mistä valita. Voit tilata suosikkijoukkueesi pelipaidan ja muut tuotteet näppärästi yhdellä tilauksella. Maksuvaihtoehdoissakin on valinnanvaraa: valitsitpa sitten laskun, luottokortin tai verkkomaksun, saat tilaamasi tuotteet lähimpään postitoimistoosi nopeasti ja luotettavasti.

Supportersplace.com on Pohjoismaiden suurin fanituotteiden jakelija verkossa. Valikoimaan kuuluu yli 3000 tuotetta. Supportersplace.com:in omistaa Suomalainen vuonna 2002 perustettu Nordic Sports Marketing Ltd. Tuotevalikoima koostuu jääkiekko, jalkapallo, formula 1, WRC sekä Microstars fanituotteista.