Ladbrokes

Jämnt i Andra Chansen

Pressmeddelande   •   Feb 27, 2013 10:16 CET

Jämnt i Andra Chansen

Till helgen är det dags för Andra Chansen i Melodifestivalen i Karlstad och där tävlar bidragen som kommit på tredje och fjärde plats i deltävlingarna. De två sista finalplatserna står på spel och det ser ut att kunna bli en jämn omgång.

Favorit i deltävlingen är Martin Rolinski som Ladbrokes ger 1.75 gånger pengarna, tätt följd av trojkan Robin Stjernberg (2.00), Caroline af Ugglas (2.25) samt Anton Ewald (2.50).

YOHIO är fortfarande storfavorit till totalsegern i Melodifestivalen och ger 1.50 gånger pengarna, följt av Ulrik Munther som har oddset 3.50.

Topp 2 placering i Andra Chansen:
Martin Rolinski 1.75
Robin Stjernberg 2.00
Caroline af Ugglas 2.25
Anton Ewald 2.50
Behrang Miri 4.00
Erik Segerstedt & Tone Damli 8.00
Eric Gadd 10.00

Vinnare Melodifestivalen 2013:
YOHIO 1.50
Ulrik Munther 3.50
Ralf Gyllenhammar 4.50
Sean Banan 21.00
Ravaillacz 26.00
David Lindgren 26.00
Louise Hoffsten 26.00
State of Drama 26.00

Samtliga vinnarodds: http://sports.ladbrokes.com/sv-se/Musik-c210000113#

För mer information vänligen kontakta: Andreas Fyrlund, +46735351267, andreas.fyrlund@ladbrokes.se

För fler specialodds vänligen kontakta: Daniel Bergman, +46708452627, daniel.bergman@ladbrokes.co.uk eller se ladbrokes.com

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med med närmare 3000 vadslagningsbutiker i Storbritannien, Irland, Belgien och Spanien. Ladbrokes har mer än 16000 anställda. Vi tar emot 10 miljoner vad/bet varje vecka och över 14 miljarder pund i insatser varje år. Ladbrokes.com har dryga 3 miljoner registrerade kunder. Företaget är noterat på Londonbörsen sedan 1967 och representerat i Sverige sedan 2001.