Seminoff

Jag vann en ny kropp!

Pressmeddelande  •  2012-03-19 21:50 CET

"Hej alla! Vill bara skriva en rad eller tre. Mina ord. Min upplevelse. Så här tycker jag :) Jag var en av de otroligt lyckliga vinnarna i förra tävlingen! Till att börja med fattade jag inte riktigt vad jag vunnit. Och priset skrämde mig lite. Visste ju inte riktigt vad som skulle hända - eller om det skulle göra ont ;)
Men, så bokade vi en tid fort - eftersom jag ville komma igång och få min kropp i form efter två graviditeter (varav en med tvillingar). Jag var dessutom nyfiken på om Stefan kunde göra något åt min dåliga rygg. Sedan flera månader tillbaka hade jag ofta ont i ryggen och vaknade ofta med ryggvärk. Inte skönt - eller särskilt kul att ha ryggproblem när man bara är 30 år. Dessutom hade jag ofta huvudvärk. Så, kom jag då äntligen upp till Göteborg och fick träffa muskeldoktorn! Han kollade min kroppshållning och redan där hade han en analys! Spännande! Han såg hur kroppen belastade olika delar av kroppen och konstaterade att jag hade lite att jobba på med min hållning. Jag fick ligga ner på en brits och han kollade vilka muskler som var starka/svaga och kunde genom små rörelser "låsa upp" styrkan där jag var svag! Otroligt fascinerande! Jag har aldrig vart med om något liknande och var mycket positivt överraskad!!! Redan när jag ställde mig upp igen så kände jag faktiskt en stor skillnad! Han har även hjälpt till att mjuka upp stela muskler i benen så att jag känner mig mjukare och smidigare! Fantastiskt!
Jag har även träffat och tränat med Josefin. Jag har fått både kostförslag och träningsprogram som är anpassar helt efter mig!!!
Så skönt att dels få kroppen "rättad" och få tips på hur jag ska träna min kropp rätt och på bästa sätt - och även på förslag på hur jag kan äta bättre.
Idag har det gått flera veckor sen jag var uppe på Seminoff, men jag slås av det faktum att jag inte kan minnas att jag haft ont i ryggen en enda gång sen jag träffade Stefan!
Och det var ett tag sen jag behövde köpa nya "huvudvärkstabletter"...

Mina vinstbesök är avverkade och slut - men jag kommer glatt fortsätta besöka Seminoff!
Med facit i hand så tycker jag att priserna de har på Seminoff är fånigt låga!
De säljer inte någon produkt - utan ett resultat!
Ser fram emot mitt nästa besök!"

Ps. Bilden är tagen på en annan klient som kom in med akut lumbago, före och efter en behandling.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom