Watzit 2.0 AB

Jag vill förbättra livet för 10.000 företagare...

Pressmeddelande   •   Jan 20, 2016 20:47 CET

Jag får ofta höra av mina kunder att jag har förändrat deras liv till det bättre. Förutom att de har fått fler och bättre kunder så har de också fått bättre självförtroende, fått mer energi, bättre focus, känner sig stoltare över sitt företagande. Vissa säger att deras familjer också fått en bättre partner...

Jag har senaste åren utbildat ett hundra tal företag i Sverige. Vissa har ökat sin om sättning med 34% andra har fördubblat den. Vissa har till och med fått ännu bättre resultat. Mina kunder säger att min kunskap som jag har paketerat i BliFullbokad.nu konceptet verkligen förändrar deras liv.

Nu vill jag hjälpa ännu fler och jag kommer göra allt jag kan för att det ska bli möjligt!

Om en företagare kan öka sin lönsamhet, få fler och bättre kunder så kommer han / hon att må bättre. Och inte bara den personen utan hela företaget om det finns anställda där, men även familjen till företagaren. En företagare kanske har en partner och kanske ett barn. Så när jag hjälper en person så påverkas faktiskt 3 personer + eventuella anställda och deras familjer. De kommer att må bättre! Bra va?!

Tänk nu om ett företag kan få - låt oss säga 50 ny kunder över tid och varje kund är en privat person eller ett företag och de har också i snitt 3 personer i sin familj. 50 nya kunder = 150 personer. 50 kunder som kommer få hjälp med sina problem av företaget.

Härligt va?! Nu kommer det som blir riktigt intressant!

Tack vare min bakgrund som it konsult så har jag nu förpackat min kunskap så att jag kan hjälpa flera, till ett lägre pris! Nu vill jag göra en massiv insatts att förändra företagares situation. Jag vill förbättra livet på 10.000 företagare! Direkt så påverkas 30.000 personer och alla deras nya kunder så blir det över 1.500.000 personer som kommer få det bättre! Nu pratar vi om en massiv samhällsförbättring!

Jag har uppdaterat den lärarledda distansutbildningen och sänkt priset så att ännu fler kan vara med. Dessutom så säker jag priset på självstudiekursen med 50%!

Fler och bättre kunder, ökad lönsamhet, bättre självförtroende, en lyckligare familj! Alla blir vi vinnare!

• Vill du lära dig BliFullbokad.nu-konceptet på egen hand? Välj självstudiekursen för 950 kr + moms.
  • Vill du var med i grupp och få en lärarledd utbildning på distans via webben/telefonen? Välj Distansutbildningen för 4.900 kr + moms.
  • Vill du hjälpa mig att hjälpa 10.000 företagare? Jag lovar! Jag kommer att behöva hjälp! Kontakta mig peter@blifullbokad.nu

Peter Watz arbetar som utbildare, affärsutvecklare, konsult och föreläsare. Han hjälper tjänsteföretagare att få fler kunder utan att bli en säljare.  I BliFullbokad.nu-konceptet ingår både marknadsföringsstrategier, verksamhetsutveckling och personlig utveckling.