Forth & Mypitch Group

Jameson Whiskey (Irish Distillers) väljer svenska //FORTH - The Crowdsourcing Agency

Pressmeddelande   •   Dec 11, 2012 12:33 CET

”Det är väldigt kul att Pernod Ricard ser Crowdsourcing som en allt viktigare del i deras kommunikation. Och för oss på //FORTH är det lite av en fjäder i hatten att flera varumärken inom Pernod Ricard vill arbeta med oss. Vi ser det som tecken på att de nöjda över vårt arbete med Absolut och Havana Club”, säger //FORTH VD och grundaren Mikael Larsson.

Jameson is the world’s No 1 Irish whiskey and is enjoyed in more than 120 countries worldwide.
Jameson is also the fastest growing drink brand in the world.
For the first time ever, Jameson has been placed in the top 30 of the world’s best-selling drinks brands. 3.4 million cases of Jameson were sold in 2011.

FORTH & MYPITCH GROUP AB är en ledande Crowdsourcing byrå som erbjuder våra kunder en unik möjlighet till kreativitet och innovation. Med vårt globala kreativa nätverk på Mypitch.com (7 000 kreatörer och innovatörer) erbjuder FORTH & MYPITCH GROUP AB sina uppdragsgivare en svåröverträffad tillgång till kompetens och nytänkande.

----------------------------------------------------

FORTH & MYPITCH GROUP grundades i Stockholm redan 2008 och är en av pionjärerna inom Crowdsourcing. Med kunduppdrag från företag såsom Absolut, Pernod Ricard, Visit Britain samt kunder i Spanien, Frankrike och Irland har FORTH & MYPICH GROUP AB hittills arbetat med nära sjuttio kunduppdrag.

Kontakt Forth & Mypitch Group;

Mikael Larsson, Founder & CEO. +4670 431 48 16