inthebox.se

Japanska julklappstips - Nya och goda vanor

Pressmeddelande   •   Sep 29, 2016 09:07 CEST

Våra söta, färgsprakande matlådor med inspiration ifrån Japan är en användbar julklapp som passar alla, såväl vuxna som barn.

Inthebox.se är en webbutik som är inriktad på att sälja färgsprakande matlådor, vattenflaskor och olika tillbehör för att sätta färg på lunchen. Då det finns något som passar alla kan du göra din matlåda till en rolig matupplevelse och låta matlådan spegla din personlighet. Det är senaste design som gör att du garanterat kommer att glänsa var du än befinner dig; i lunchrummet, på stan eller på picknicken.

Inthebox.se säljer matlådor och flaskor från flera ledande varumärken runt om i världen med en tyngdpunkt från japanska leverantörer. Så varför inte göra som miljoner japaner och börja anamma den japanska bentolådetrenden, det vill säga, få maten att både smaka bra och se tilltalande ut. Dessutom strävar de alltid efter att hålla maten så fräsch som möjligt, gärna med hjälp av olika fack. Bentolådan packas därför med stor noggrannhet och finess.

Nu kan alltså även vi i Sverige ta del av och inspireras av japanska traditioner, både den hälsosamma maten och det barnsliga söta.

Inthebox.se drivs av Handelsbolaget Zåba.

Är du ute efter pressbilder, gå då gärna in på inthebox.se/pressbilder och klicka dig vidare till våra högupplösta pressbilder.

För vidare information och frågor kontakta oss på kontakt@inthebox.se

PS. Alla våra lådor är såklart fria från BPA!