Middagskorgen AB

Jenny Ericksson i Luleå vann en Assistent® Original, Ankarsrum från Middagskorgen

Pressmeddelande   •   Dec 20, 2011 15:11 CET

Jenny Ericksson, Luleå, blev vinnare av en Assistent® Original från Ankarsrum i Middagskorgens hösttävling.

Assistenten överlämnandes av Middagskorgens samarbetspartner ICA KVANTUMS ägare Daniel Andersson.

Den andra vinsten, 1 veckas Middagskorg, vanns av Anette Philipsson i Linköping.

Kalmarföretaget Middagskorgen AB har under hösten haft en tävling bland sina kunder med möjlighet att vinna en Assistent® Original från Ankarsrum med tillbehör, under måndagen den 19 december överlämnandes vinsten av Daniel Andersson till den lyckliga vinnaren.

- Oh, jag ska redan använda min nya Assistent® Original från Ankarsrum och den kommer väl till pass, så här i jultider, säger Jenny Ericksson.

- Vi är väldigt glada över att få överlämna den till vår värdiga vinnare, säger Cecilia Strömberg, ägare- och grundare av Middagskorgen AB.

Middagskorgen AB erbjuder färdigplanerade middagskassar med råvaror och recept för leverans direkt hem till kundens dörr.

Middagskorgen har uppmärksammats nationellt i riksmedia för sitt arbete med sitt familjekoncept. Familjeföretaget har lovordats för sitt kvalitetsmedvetande, sin tillgänglighet och kundfokus. Cecilia har deltagit i P1 morgon, där hon berätta om sitt koncept nationellt, är referensföretag för Svensk Handel.

Just familjeföretaget med den höga kvalitet på råvarorna, där en stor del är ekologisk och närproducerat, samt den täta kontakt som Cecilia har med samtliga sina kunder medför att företaget växer.

Det var hon och dottern som startade Middagskorgen AB för 3 år sedan, den 15 september 2008. I dag driver hon och maken företaget vidare.

Middagskorgen AB är nominerad till Årets företagare i Kalmar-Nybro

För ytterligare information kontakta:

Cecilia Strömberg på telefon 0766 -32 29 04 , grundare och äger av Middagskorgen

Middagskorgen erbjuder färdigplanerade middagskassar med recept levererade direkt hem till ytterdörren till privat personers. Middagskorgen innehåller råvaror  för en planerad veckomeny till 5 middagar för en familj på 4-5 personer. Middagskorgens signum är kvalitet, flexibilitet och kundvänlighet. Middagskorgen finns i dag i Kalmar, Nybro, Färjestaden, Linköping, Norrköping och, Luleå