shoppinggalleria.se

Jens K herrmode i Göteborg har anslutit sig till Shoppinggalleria.se

Pressmeddelande   •   Dec 03, 2013 15:57 CET

JensK är butiken som ser inbjudande ut på Drottninggatan i Göteborg, där inredningen är trivsam, allt ligger prydligt och snyggt presenterade, precis som det ska vara på en butik av den här kvalitén.
Butiken öppnade dörrarna första gången i september 2009, där fokus ligger på ett handplockat sortiment av herrkläder, skor och accessoarer.
Louise Olegård, VD för Shoppinggalleria.se beundrar Jens Kristians träffsäkra stil och modemedvetna sortiment med en handplockad mix av kläder, skor och accessoarer för män.
JensK har varumärken som:
Kläder: Sand, Gabba, State of Art, American Vintage, Parajumpers, Dondup, Altea, Johnny Love, Knowledge Cotton Apparel, Superdry, Mauro Grifoni, Entre Amis, Manuel Ritz
Accessoarer: B-Belts, Andrew Christian, Royal RepubliQ, Profuomo, Hunter, Altea, Spikes & Sparrow och Claudio.

Kontaktinformation: Ägare till JensK Jens Kristian Holberg, telefon: 031-135660, adress: Drottninggatan 30, 411 14 Göteborg mail: mail@jensk.se. Shoppinggalleria Sweden AB, Flöjelbergsgatan 20C, 431 37 Mölndal, telefon: 031-350 44 00, mail: info@shoppinggalleria.se

www.shoppinggalleria.se är en shoppinggalleria på nätet där flera fysiska butiker har sin webshop tillsammans med andra kvalitétsbutikers webshoppar. Kunden kan i samma köptransaktion handla i flera butiker samtidigt och välja kortköp med Visa/Mastercard, Paypal eller fakturaköp och avbetalning med Klarna. En kassa för olika butiksköp samtidigt gör det enklare för kunden att shoppa bekvämt. Inga frakttillägg inom Sverige.