Universal Music Sweden

Jessie J släpper repack av ”Who You Are” den 14:e november
Över 6 miljoner sålda singlar

Av: Linnéa Arlid

”The Only Was Is Up”, sjunger hon tillsammans med James Morrison på spåret ”Up” och visst stämmer det. Jessie J har haft ett minst sagt framgångsrikt år med över 6 miljoner sålda singlar. Debutalbumet ”Who You Are” har sålts i över 2 miljoner ex och hon är just nu en av Englands största stjärnor.

Den 14:e november släpps repack av debutalbumet ”Who You Are” i en platinum edition och en deluxe edition. Båda upplagorna innehåller nya konvolut med texter och credits samt personliga foton från Jessie J själv från året som gått. Repacken innehåller även tre nya låtar: nya hitsingeln Domino, Laserlight och My Shadow.Deluxe-versionen innehåller dessutom en live-DVD med highlights från Jessie Js show på Shepherds Bush Empire i London den 5 april 2011. Med på DVDn finns även en intervju med sångerskan samt videos till singlarna ”Do It Like A Dude”, ”Price Tag”, ”Who’s Laughing Now”, ”Nobody’s Perfect” och ”Who You Are”.

Hemsida: www.jessiejofficial.com

Jessie J - Domino (live montage)