JimDavis Labs/JDLabs AB

JimDavis Labs tar fram Arla Kesos - Think Pink Facebook Kampanj

Pressmeddelande   •   Okt 19, 2012 16:47 CEST

Förra året fick vi förtroendet att utveckla Arla kesos Facebookkampanj "Var rädd om dina hallon" som samlade in 220 000 kr till Bröstcancerföreningens Riksorganisation - BRO.

Vi är glada över det fortsatta förtroendet att skapa 2012 nya kampanj från Arla keso - "Think Pink Keso".

Tillsammans med Hatched har vi i den kreativa processen tagit fram en digital strategi för hur vi skall promota och lägga upp Arla kesos Sociala mediekampanj. Vi gick vidare med att vi på JimDavis Labs har stått för teknisk utveckling och Hatched har tagit fram design och grafik. Facebook Kampanjen möjliggör för facebookanvändare att ladda upp bilder med kreativa bidrag för att bidra till kampen mot bröstcancer.

Ladda upp ditt bidrag på Facebook så skänker Arla keso 100 kr till bröstcancerforskning.

JimDavis Labs tar fram allt från helhetstänkande strategier till funktionella webblösningar med ny teknik och kreativ design. Vi utformar och utvecklar mobila applikationer för iPhone, iPad och Android. Utanför vår digitala kärnverksamhet designar vi och producerar även tryckt media.

Vi håller oss noga ajour med nya trender som vi vidareutvecklar och förbättrar utifrån varje projekts specifika utmaning som vi antar med kreativ påhittighet och entusiasm. Noggrann research sätter grunden för skräddarsydd kommunikation anpassad efter kundens krav och önskemål.

Sharing is caring – och vi älskar att dela med oss av vår erfarenhet och kompetens via utbildningar, föreläsningar och seminarier.