Enida AB

Jobb till alla!

Pressmeddelande   •   Feb 14, 2013 10:15 CET

Nu vill vi hjälpa alla. Känner du någon som är varslad, uppsagd eller arbetssökande? Tipsa oss och tjäna själv 950 kr.

Det räcker med att en person som du tipsat om påbörjar jobbcoachingprogram hos oss på Enida AB så får du 950 kr som tack för din hjälp. Ju fler du tipsar desto större chans att få utdelning. Ersättningen till dig utgår direkt när personen startar sin jobbcoaching hos oss.

Vi kan hjälpa personer som är bosatta i hela Stockholms län.

Skicka dina tips till tips@enida.se. Ange gärna namn, telefonnummer och e-post.

www.enida.se

Enida AB (tidigare Enida Coaching) grundades 2008 och har sitt säte i Stockholm. Affärsidén är Att motivera människor att utveckla sin outnyttjade potential för att stärka sin kompetens och använda den på ett mer effektivt sätt i sitt arbete. Vi samarbetar med handplockade företag som kan komplettera eller förstärka vårt arbete efter kundens behov.

Vi är experter på målsättningar och genomföranden av såväl individuella som företagens planer. Genom olika coachingprogram som förändrar nuläget hjälper vi individer och företag att uppnå önskade resultat.

För mer info besök: www.enida.se