MPC AB

JOE LABERO GÖR PREMIÄR I GÖTEBORG

Pressmeddelande   •   Aug 19, 2015 10:37 CEST

Torsdagen den 20 augusti är det dags för företags- och kändisgolfen MPC Stjärngolfens tourfinal i Göteborg med Hills Golf & Sports Club som är tävlingsbana. Till varje företagsteam tillsätts en känd profil eller golfproffs. Det är en teamtävling vilket ger en bra tävlingsnerv och lagkänsla, vinnande team från varje tävlingsort går vidare till finalen i Miami.

Joe Labero

Att vara artist är inte bara ett jobb för Labero, det är en livslång passion. Hans livsfilosofi är att förverkliga sina drömmar. “Jag tror att som artist kan man aldrig bli helt tillfredsställd, det finns alltid någonting som kan bli bättre, det finns alltid rum för utveckling. Jag tror på att alltid förbereda sig för nästa steg. ”

Joe Labero är idag en av världens största magiker. Han är hjärnan bakom några av de mest häpnadsväckande illusionerna du någonsin har sett.

- Mycket roligt att Joe gör premiär som profil hos oss. Det har varit nära tidigare men alltid krockat med hans uppdrag utomlands. Joe är en stark profil som passar väl in i evenemangets profil och han har ett stort golfintresse, säger Marcus Palmqvist

Totalt är det drygt 100 deltagare i tävlingen och allt avslutas med bankett hos exklusiva Fiskekrogen där prisutdelning och underhållning från profilerna ges.

Exempel på andra profiler som deltar är:

Erik Segerstedt, Andreas Johnson, Henrik Norlén, Magnus Wislander, Pontus Kåmark, Tomas Wernersson, Stefano Catenacci, Mackan Edlund, Johan Ejeborg, Mathias Svensson, Stefan Rehn, Paul Tilly, Hans Mosesson, Magnus Ölme Johansson, Dick Last, Stig Fredriksson, Bengt Andersson och golf proffs som Niklas Lemke, Oscar Stark, Alexander Wennstam, Hannes Rönnblad med flera

MPC Stjärngolf Göteborg spelas på Hills Golf & Sports Club torsdagen den 20 augusti med start kl. 11.00. För vidare information om MPC Stjärngolf, kontakta Marcus Palmqvist via mail marcus.palmqvist@mpcab.seeller telefon 08 – 452 22 30 eller besök: www.stjarngolf.se