Resurs AB

Johan Brandeby ny regionchef i Västsverige för tillväxtföretaget Resurs

Pressmeddelande   •   Maj 19, 2004 09:52 CEST

Johan Brandeby har tillträtt sin nya befattning som Regionchef i Västsverige för bemanningskoncernen Resurs AB med dotterbolagen IT-Resurs , Resurs Bemanning och Resurs Care.

- Det är en spännande utmaning att få vara med och bygga upp Resurs på den expansiva marknaden i västra Götaland. Många kunder efterfrågar ett bemanningsalternativ med ett personligare engagemang och hög kvalitet, säger Johan Brandeby.

Johan kommer närmast från Manpower i Göteborg där han de senaste åren arbetat som Affärsområdeschef och chef för marknadsfunktionen.

Samtidigt flyttar Resurs till nya och större lokaler på Östra Hamngatan 52 i centrala Göteborg.

-----------------------------------------------------------------------------

För ytterligare information vänligen kontakta:

Lilian Norin, VD och koncernchef Resurs, tel 08 - 555 350 70, e-post lilian.norin@resursbemanning.se eller Johan Brandeby, tel 031 - 12 40 10 eller e-post johan.brandeby@resursbemanning.se

----------------------------------------------------------------------------

Bemanningskoncernen Resurs är ett av landets största bolag i bemanningsbranschen. I Resurs ingår IT-Resurs (uthyrning, rekrytering och entreprenadtjänster inom IT-området), Resurs Care (uthyrning, rekrytering och entreprenadtjänster inom vårdområdet) samt Resurs Bemanning (uthyrning, rekrytering och entreprenader inom traditionell bemanning).