JoiaAgency

JoiaAgency presenterar SWEEDM LIVE 2014

Pressmeddelande   •   Dec 10, 2013 16:09 CET

JoiaAgency’s showcase ‘SWEEDM LIVE’ genomfördes för första gången på Ambassadeur i Stockholm i januari 2013. Närmare 2400 personer besökte eventet och kunde ta del av närmare 20 akter på tre scener, under en och samma kväll.
   SWEEDM LIVE återkommer 2014 och kommer att genomföras den 21 Januari på Jaguar Nattklubb i Karlstad. Dena gång visar vi upp totalt åtta akter under en och samma kväll på en scen.
   – Jaguar Nattklubb är den optimala nattklubben för att arrangera ett showcase på. Nu när hela bokningsbranschen befinner sig i Karlstad för Sweden Live kommer våra artister att få en optimal exponering, säger Jonas Sellberg på JoiaAgency.
   – Vi har valt att inte visa upp hela vår roster denna gång utan några av de som vi tycker är de mest intressanta namnen i agenturen 2014, fortsätter Thomas Svanström, JoiaAgency.
   Artisterna som kommer till Jaguar är bland annat Lunde Bros, Filip Jenven, PANG!, Rasmus Faber, Female DJ Revolution, Daladubz och Mike Perry.
   – Det här kommer inte bara bli en kväll som branschanknutna är välkomna, Jaguar är öppet för alla den här kvällen, säger Samin Adjoudani, VD Jaguar Nattklubb.
   – Inbjudningar till branschanknutna kommer gå ut i slutet av december, avslutar Jonas Sellberg.
   Pressackrediteringsförfrågnigar skickas till dontomaso@joia-agency.com

JoiaAgency är Skandinaviens största Dj-agentur och förmedlar artister både nationellt och internationellt. Bolaget startades av Jonas Sellberg, Thomas Svanström och Luciano Ingrosso i slutet på 2010. JoiaAgency har under sin verksamma tid arbetat med majoriteten av alla nattklubbar runt om i Sverige.