Markem-Imaje AB

Joustavampaa suurten merkkien mustetulostusta: Imaje on parantanut suositun laatikko- ja kartonkimerkintälaitteensa liitäntäominaisuuksia

Pressmeddelande   •   Sep 29, 2008 11:35 CEST

Kompaktin kokoiseen 4020-merkintälaitteseen saatavilla uusi optio joka tarjoaa käyttäjille nopeat ja varmatoimiset liitännät tuotantolinjojen merkintäprosessien integrointiin ja automatisointiin. 4020:n I/O-yksikkö tarjoaa yksinkertaisen "protokolla-vapaan" liitynnän ohjausyksikköön, tarjoten lukuisia lähtö- ja tulovaihtoehtoja. Ne parantavat tulostimen toiminnallisuutta, kuten kykyä merkitä oikein satunnaisia pakkauksia.

"Kun tuotteita syötetään eri suunnista yhteen tulevilta kuljetuslinjoilta, on tärkeää, että oikea merkintä tulostetaan oikeaan pakkaukseen" selittää Martin Dijkstra, Imajen suurten merkkien mustesuihkutulostimien tuotepäällikkö.

"Syöttölinjojen päihin sijoitetut tunnistimet ilmoittavat kirjoittimelle tiedon lähestyvästä pakkauksesta I/O-yksikön kautta ja tulostin valitsee oikean viestin ja tulostaa sen. Joissakin sovelluksissa pakkauksen korkeus ilmaisee sen sisällön ja määränpään. Tässäkin I/O-yksikköön linkitetyt tunnistimet aktivoivat oikean tulostinpäiden yhdistelmän, joka tuottaa oikean tulosteen."

Toisissa sovelluksissa määritellään pakkausten tulosuunta kaksisuuntaisilla kuljettimilla sekä saapuvien pakkausten asento. Molemmissa tapauksissa I/O-yksikkö ilmoittaa asian 4020-tulostimelle, joka määrittää oikeat tulostusparametrit ja tuotteet merkitään oikein.

I/O-yksikön asennus ja ohjelmointi on nopea ja helppo suorittaa ohjausyksikön opastavan käyttöliittymän kautta. Sen avulla käyttäjät, jotka haluavat parantaa merkintäprosessiensa liitettävyyttä, voivat edullisesti päivittää laitteensa.

4020: yksinkertainen ja suorituskykyinen

4020 on tuonut suurten merkkien mustesuihkutulostimien käyttäjäystävällisyyden ja tehokkuuden uudelle tasolle. Aina ensiesiintymisestään asti vuonna 2006, 4020 on osoittanut joustavuutensa monissa eri sovelluksissa; se kykenee ohjaamaan jopa neljää tulostuspäätä ja tulostamaan 8 - 64 mm korkeaa tulostusjälkeä. Tulostimella voidaan tulostaa useita rivejä tekstiä samanaikaisesti kuljetuspakkauksen tai pahvilaatikon päälle, pohjaan ja sivuille.

Ohjaimen selkeä, taustavalaistu näyttö, nopea ja yksinkertainen viestien valinta ja opastava navigointi suomenkielisissä valikoissa tekevät 4020:sta erittäin helppokäyttöisen. Käyttäjät arvostavat myös erittäin nopeaa liitettävyyttä, joka yksinkertaistaa tulostimen liittämisen kaikkiin valmistus- ja pakkauslinjoihin. Nyt lisävarusteena saatavan I/O-yksikön ansiosta, 4020:n toiminta-alue on laajentunut ja tarjoaa ongelmattoman valmistuslinjan merkintäautomaation.

Dover-yhtiö

Dover on monialainen teollinen valmistaja, jonka vuosittainen 7 miljardin dollarin liikevaihto koostuu konsernissa toimivien, erikoistuneiden teollisuuden tuotteita ja laitteita valmistavien yhtiöiden toiminnasta. Lisätietoja löydät osoitteesta www.dovercorporation.com.

Tietoa Imajesta

New Yorkissa sijaitsevan, Dover Groupin (NYSE: DOV), omistama Imaje on maailman johtava merkintään erikoistunut yritys. Se perustettiin vuonna 1982 Bourg-lès-Valencessa, Ranskassa. Nykyään Imaje työllistääyli 1700henkilöä ja vuonna 2006 liikevaihto ylitti 390 miljoonaa dollaria.

Yhdessä 32 tytäryhtiön ja yli 60 jälleenmyyjän kanssa Imaje toimii yli 120 maassa. Imajen asiakkaita on tukemassa 3 R&D keskusta,6 tuotantolaitosta ja10 korjaamokeskusta eri puolilla maailmaa. Imajen tulostustekniikat: pienten ja suurten merkkien mustesuihkukirjoittimet, lasermerkintälaitteet, lämpösiirtokirjoittimet, Print & Apply -etikettiapplikaattorit.