Hooks Herrgård

Julshow & Julbuffé

Pressmeddelande   •   Okt 12, 2010 14:35 CEST

JULSHOW & Julbuffé

Bjud in vänner, kollegor och kunder till den optimala kombinationen av god mat och underhållning!

Njut av härlig Julbuffé; kalla & varma rätter samt dessertbord - samtidigt som det är Julshow, med Daniel & Sara, av högsta klass på scenen!

Efter Showen är det dans till bandet SVENSSONS POP!

Datum:
26 nov
4 dec     Fullsatt!
9 dec
11 dec   Fullsatt!
18 dec

Glögg, julbordsbuffé - kall - varm - dessert med julshow
Pris Per person: 520 kr inkl moms (416 kr ex moms)
Tillägg logi & frukost: 600 kr (532 kr ex moms)

Välkomna till Hooks Herrgård!

Boka på T 0393-210 80

Hooks Herrgård

Ett slags skönare liv
Ett par mil söder om Jönköping ligger Hooks Herrgård och speglar sig stolt i Hokasjöns vatten. Redan på Gustav III:s tid förstod man att uppskatta skönheten i den här delen av det småländska landskapet, det var då huvudbyggnaden och flyglarna byggdes. De senaste 80 åren har Herrgården fungerat som en vilosam och rofylld oas för besökande gäster - speciellt golfspelande sådana.

Idag är Hooks Herrgård Sveriges närmaste herrgård, fylld med sköna upplevelser för alla. Med vårt natursköna läge - har vi blivit den naturliga mötesplatsen för både konferens och privata besök. Härlig 1700-tals miljö blandas med toppmoderna konferenslokaler och skapar tillsammans Smålands trevligaste konferensmiljö. Lägg därtill alla möjligheter till spännande aktiviteter – och inte minst golfen.

Välkommen till - Ett slags skönare liv!