Abakus AB

Juryn är redo att välja fram Årets Kundklubb!

Pressmeddelande   •   Feb 05, 2014 11:33 CET

Repostar StroedeRaltons pressrelease

Vinnaren av Årets kundklubb ska vara en butik eller butikskedja som aktivt och uthålligt arbetar med en kundklubb eller ett lojalitetsprogram.

Årets Jurygrupp består av Magnus Lundqvist - StroedeRalton, Charlotte Hansen - Däckia, Anders Berggren - Abakus, Maria Sandow - Svensk Handel och Carolina Ramsten - Dagens Handel (ordf).

Juryn kommer under våren att välja 3 finalister som går vidare till den stora finalen. Vinnaren koras den 12 maj på Retail Awards galan.

Om Retail Awards
Svensk Handel och Dagens Handel arrangerar varje år Retail Awards för att uppmuntra till nytänkande och kvalitet inom handeln, att öka fokus på handelsföretagen och deras leverantörer samt lyfta fram handeln som en framtidsbransch. Under Retail Awards 2014 delas prestigefyllda priser ut i 12 kategorier, bland annat Årets Kundklubb. Vinnarna koras ärofullt under galakvällen, som också är en viktig mötesplats för branschen. Galan hålls i år på Cirkus, Stockholm.

Läs mer om Retail Awards på www.retailawards.se