M2i

Justin Bieber firar mor på Alla Hjärtans Dag

Pressmeddelande   •   Feb 14, 2010 18:48 CET

Justin Bieber firar mor på Alla Hjärtans Dag

Den 15-årige kanadensiske barnstjärnan Justin Bieber (uttalas “bi-bör”) är många flickors dröm att umgås med på Alla Hjärtans Dag. Men de slipper slåss om honom. Justins mamma, Pattie, som är noga med att han fortsätter vara ödmjuk och hålla fötterna på jorden, är den som får blommor från honom denna “Valentine’s Day” som dagen heter i Kanada och USA.

Justin får ofta frågor om vilka slags flickor han tycker om, eller om han har något knep för att våga ta kontakt med en tjej:
— Jag säger “Hej, jag heter Justin”. Jag försöker aldrig att göra eller säga något fånigt.

Femtonåringen Bieber är alltid trevlig och generös och enda gången som han visar skymten av irritation är under en bråkdels sekund vid blotta tanken på att vara onaturlig mot någon som han skulle vara intresserad av.

Om Justin Bieber skulle gå på en romantisk middag och fick välja den tjej som han är mest förtjust i, så skulle det bli den tretton år äldre sångerskan Beyoncé Knowles:
— Jag kramade Beyoncé på en gala och Jay-Z skämtade om att jag skulle hålla mig borta säger Justin Bieber, med glimten i ögat.

En flicka som åtminstone på scen har fått uppleva miljoner tonårsflickors drömmar om att vara i centrum för Justin Biebers uppvaktning, är den två år yngre stjärnkollegan Selena Gomez. Justin sjöng den romantiska sången “One Less Lonely Girl” för henne i en live-föreställning i New York. Selena Gomez kommer in på scenen, Justin Bieber tar henne i handen och leder henne fram till en stol som står mitt på scenen och när hon sitter på den han lägger ena armen om hennes axlar medan han sjunger för henne.

m2i

Lyssna på "One Less Lonely Girl" här: http://bit.ly/9OoQL6

Om m2i:

m2i är en ideell ungdomsförening och aktivitetsklubb som skapar inspirationsprojekt för ungdomar.
Syftet är att skapa delaktighet i samhället och
med "coaching" samt musik som verktyg, minska stressen för barn och tonåringar i dagens krävande samhälle.  Bland m2i:s eldsjälar finns bland annat dansare, artister, journalister, musikproducenter, regissörer, företagsägare, låtskrivare,  socionomer, ekonomer och fältassistenter.