Universal Music Sweden

JUSTIN BIEBER TILL SVERIGE

Pressmeddelande   •   Jul 02, 2012 10:33 CEST

Gustaf Angelin

Den 22 april står Justin Bieber på Ericsson Globes scen i Stockholm.

Med 15 miljoner sålda album världen över, 44 miljoner facebook-fans, 24 miljoner följare på Twitter och över 2,9 miljarder views på YouTube, är det väl knappast någon överdrift att säga att Justin Bieber fullkomligt dominerat popkulturen och sociala medier de senaste två åren. Nya albumet "Believe" gick direkt in som #1 på albumlistan i Sverige och i hela 29 andra länder. Nu får alla svenska Beliebers ytterligare anledning att jubla. Den 22 april 2013 slås dörrarna till Ericsson Globe upp för den första Justin Bieber-konserten i Sverige någonsin.

Biljetterna släpps den 6 juli. Biljettpris 350 till 850kr + serviceavgift. Säljs via www.ticnet.se, 077-170 70 70, alla Ticnet-ombud samt via www.globearenas.se, 077-131 00 00

www.justinbiebermusic.com