FINEST.SE

Diamond Dogs åker med på Finest night of schlager 3 - 4 maj

Pressmeddelande   •   Mar 19, 2013 17:33 CET

Diamond Dogs joinar The Finest night of Schlager 3 - 4 maj

Den 3 maj 2013 går avfärden mellan Stockholm och Åbo. En resa där det kommer att bjudas på schlagermusik,vinprovningar, tävlingar och happenings ombord på Silja Galaxy. Med tio dagar till den stora eurovisionfinalen i Malmö blir 'The Finest night of Schlager" en bra uppvärmning för de svenskar som inte kan få nog av schlager.

Boka här: www.seaskytravel.se/web/the-finest-night-of-schlager eller ring 08-440 59 90

Med på resan finns bl.a Alcazar som återuppstår för ett dygn och gör en 50 minuter show med alla hits. Andra artister som också är klara är Eurovisionvinnaren Charlotte Perrelli och Jenny 'Velvet' Pettersson. Idag är det klart att Diamond Dogs också åker med på årets härligaste kryssning. Förutom att DD bjuder på ett färgstarkt schlagermedley under schlagershowen på utresan den 3 maj, håller de också i ett schlagerquiz den 4 maj där resenärerna kan vinna fina priser. Mer info om tävlingen och hur man kan delta kommer inom kort.

Diamond Dogs är högaktuella med ny musikvideo till House of dogs. Spana in den här: http://www.youtube.com/watch?v=pgJ7iPWa2SI

Se prislistan för denna specialkryssning (från 685:- )

Finest.se listas som en av Sveriges bästa sajter, och placeras inom topp 30 i Internetworlds lista. Finest.se har haft en kraftig ökning i antalet besökare det senaste åren och är Sveriges just nu mest populära bloggcommunityn med 350 000 unika besökare i veckan.