Supportersplace.com

Jyrki Lumme i Vancouver Canucks allstar-lag

Pressmeddelande   •   Nov 01, 2010 13:19 CET

Kanadensiska sportkanalen TSN har skapat ett allstar-lag där även Jyrki Lumme kommit med. Vancouver Canucks firar 40 år den här säsongen och till äran av jubileumsåret valde TV-reportern Jim Robson ut  allstar-laget.

Allstar-laget har 2 målvakter, 6 backar och 12 forwards. Lumme var den enda finska spelaren som valdes till laget. Lumme spelade för Canucks åren 1989-1998 och han delar andraplatsen som alla tiders bästa Canucksback tillsammans med Dennis Kearns med 321 poäng. Nummer ett är Mattias Öhlund med 325 poäng.

NHL-speltröjor och andra supporterprodukter (mössor, kepsar, halsdukar, etc) hittar du i nätbutiken Supportersplace.com.

Om Supportersplace.com
Supportersplace.com är Nordens största distributör av supporterprodukter på nätet med ca 2 000 produkter. Supportersplace.com ägs av det finska företaget Nordic Sports Marketing Ltd som grundades 2002 och till produktutbudet hör supporterprodukter inom fotboll, formel 1, rally och Microstars.
Mer information hittar du på
www.supportersplace.com.