Supportersplace.com

Jyrki Lumme Vancouver Canucksin tähtijoukkueessa

Pressmeddelande   •   Nov 01, 2010 13:21 CET

Kanadalainen TSN-urheilukanava julisti tähtijoukkueen, johon oli päässyt mukaan myös puolustaja Jyrki Lumme. Vancouver Canucks viettää tällä kaudella 40-vuotisjuhliaan ja sen kunniaksi tv-selostaja Jim Robson valitsi all-star -joukkueen.

Tähtijoukkueessa on kaksi maalivahtia, kuusi puolustajaa ja 12 hyökkääjää. Lumme oli ainoa joukkueeseen valittu suomalaispelaaja. Lumme pelasi Canucksien riveissä vuosina 1989–1998. Lumme jakaa kaikkien aikojen Canucksien puolustajan kakkostilan Dennis Kearnsin kanssa 321 pisteellä. Ykkössijalla on Mattias Ohlund 325 pisteellä.

NHL-pelipaidat ja muut fanituotteet (pipot, lippalakit, huivit yms.) voi ostaa Supportersplace.com -verkkokaupasta.

Supportersplace.com
Supportersplace.com on Pohjoismaiden suurin fanituotteiden myyjä verkossa. Valikoimaan kuuluu yli 2000 eri tuotetta. Supportersplace.com:in omistaa suomalainen yritys Nordic Sports Marketing Ltd, joka perustettiin 2002. Supportersplacen tuotetarjontaan kuuluu jalkapallo, jääkiekko, formula 1, ralli ja microstars fanituotteita.

Lisätietoa saat osoitteesta