F&H of Scandinavia

KÄHLER LANSERAR UNIKT KERAMISKT USB-SMYCKE

Pressmeddelande   •   Sep 27, 2010 09:32 CEST

Om du tycker om trendiga asseccoarer så kommer du att älska Kählers nya, coola kollektionen USB-smycken.

Det danska designföretaget Kähler, känt för sina banbrytande keramiska designtraditioner, lanserar nu kollektionen ”My Life” - en kollektion med USB-smycken. Kollektionen är skapade av den framgångsrika, spanska keramikern och designern Helena Rohner. I ”My Life” kollektionen låter Helena Rohner den traditionella keramiska smyckestraditionen möta framtiden.

USB-smycket är en nutida tolkning av den klassiska medaljongen; med USB-smycket kan du bära med dig dina bilder på vänner och familj. Du kan bära smycket runt halsen eller förvara det i väskan. Kollektionen består av fyra olika designer dedikerade till fyra viktiga delar av vårt liv: ”My family”, ”My work”, ”My Secret” och ”My passion”.

USB-smycket finns i färgerna: magnoliarosa, solskensgult, sammetssvart, blommande vitt, vinterblått, äppelgrönt och orientaliskt lila.

Rek. Pris: 499 kr.

F&H of Scandinavia, med hemvist i Viborg, Danmark, är en av Skandinaviens största specialgrossister för förbruknings- och handelsvaror för hemmet. F&H of Scandinavia är leverantör till ledande fackhandelskedjor och till dagligvaruhandeln på den skandinaviska marknaden.

Hos F&H hittar du bland annat kända varumärken som: Kähler, Rosti, Jamie Oliver, Jacob Jensen, Soehnle och Pyrex.

För bilder och mer information kontakta:

Ulrika Svensson på F&H of Scandinavia, Enhagsslingan 1 a, 187 40 Töby

08-446 33 44 eller ulrika@fh-ab.se