111VOX

Kärlek på nätet via 111VOX

Pressmeddelande   •   Feb 09, 2010 21:03 CET

Kärlek på nätet via 111VOX:

- Mia Valentine & Day

Ett sista minuten tips från oss på 111VOX till dig som ännu inte hunnit lösa Alla Hjärtans Dags-presenten till din bättre hälft till på Söndag. En given present till Henne är naturligtvis en designad massageapparat från LELO (exempelvis Mia Valentine) och till Honom köper du med fördel en fin accessoar från DAY, dagen till ära.

Låt 2010 bli det år då du hoppar över förutsägbara rosor och choklad och investerar i romantik som inte tar slut utan fylls på och räcker året ut. Vi på 111VOX har letat fram två överraskningar som vi med säkerhet vet att din partner kommer att uppskatta.

Mia Valentine är en erotikprodukt från det svenska företaget LELO som erbjuder nydanande accessoarer för sensuellt välbefinnande, utan tabun och fördomar. Produkten är resultatet av en väl avvägd mix mellan mode, sensualitet, design och teknik och kan med lätthet bäras med i handväskan och laddas upp via din USB port på datorn vid behov.

Danska DAY har under de senaste åren växt sig starkare på den svenska marknaden och vårens nyheter inkluderar några stilsäkra accessoarer som piggar upp och tillför hjärtlig glamour i vintermörket.

Lägg din beställning online på 111VOX senast klockan 15.00 på onsdag (inom Sverige) för leverans senast fredag den 12 februari 2010. Eller besök oss i Stockholms hemligaste butik belägen i Gamla Stan, på Lilla Nygatan 19. Vi har öppet fredagar 12-18 och lördagar 12-15.

Hjärtliga Alla Hjärtans dags-hälsningar från oss på 111VOX.

Prisuppgifter och länkar till köpställen:

LELO Mia Valentine / 495kr

LELO Nea Black / 690kr

DAY Sarong / 395kr

DAY Loot / 350kr

För mer information om 111VOX och våra varumärken besök www.111vox.com

eller kontakta Anna Stenvi press@vox.se, +46 (0) 735 252664

På 111Vox hittar du ett brett utbud av produkter från etablerade varumärken, klassiska plagg från anrika leverantörer, mixat med innovativt mode från unga svenska designers.Besök oss på www.111vox.com