Kärnhuset

Kärnhuset värvar produktionsledarräv

Pressmeddelande   •   Jun 27, 2013 13:06 CEST

Kärnhuset fortsätter växa. Efter fyra rekryteringar under våren, anställer Kärnhuset nu produktionsledaren Cajsa Correa. Cajsa har 15 års erfarenhet av yrket med sig i bagaget och kommer senast från Granath Havas.

Kärnhuset jobbar med uppdragsgivare som Arla, Selecta och Stockholms universitet och har vuxit med lönsamhet varje år sedan starten 2004. Nu satsar reklambyrån på att bli en av Sveriges fem bästa kreativa byråer. En av byggstenarna för att uppnå målet är att rekrytera medarbetare med tydliga spetskompetenser.

– Cajsa har en tung profil inom produktionsledning. Hennes kompetens och mångåriga erfarenhet är en viktig byggsten för oss när vi nu satsar mot toppen. Vi är jätteglada att hon valt att komma till oss, säger Marcus Tägström, vd på Kärnhuset.

Cajsa är rekryterad för att vara med och utveckla hur Kärnhuset jobbar med produktionsledning.

– Det är kul att komma till ett företag med höga ambitioner och som tydligt satsar på kombinationen av kreativ reklam och gedigen planning, säger Cajsa Correa.

Under våren har Kärnhuset anställt fyra nya medarbetare och fler rekryteringar är på gång. Näst på tur är två kreatörer.

För mer information, kontakta:

Marcus Tägtström, vd Kärnhuset, tel: 070-280 17 00, e-post: marcus@karnhuset.net

Cajsa Correa, produktionsledare Kärnhuset, tel: 073-350 12 42, e-post: cajsa@karnhuset.net

Reklambyrån Kärnhuset är en fullservicebyrå som startade 2004. Kärnhuset har idag 22 medarbetare och byrån ägs av Marcus Tägtström, Jonas Järnfeldt och Johan Henriksson. Kärnhuset arbetar med uppdragsgivare som Arla, Selecta, MTV och Stockholms universitet. För mer information, besök www.karnhuset.net.