Kakeldax i Sverige AB

KakeldaxGruppen ställer ut på Stockholm Furniture Fair 2011

Pressmeddelande   •   Sep 02, 2010 07:47 CEST

Den 12 februari 2011 finner du KakeldaxGruppen och byggkeramikproducenten Royal Mosa på Möbelmässan i Stockholm. Det är en del i KakeldaxGruppens satsning på arkitekter i Sverige som tagit sin början under sommaren 2010. Med Arkitektservice som ny byggs upp i Göteborg med kollektionsböcker för arkitekter, provmaterial, och en mycket kompetent säljkår som står till förfogande för landets arkitekter kommer Stockholm Funiture Fair 2011 att bli ett sätt för KakeldaxGruppen att möta Svenska arkitekter och inredare på ett trevligt tillsammans med Royal Mosa.

KakeldaxGruppen är en av Sveriges ledande distributörer av byggkeramik (kakel, klinker, mosaik mm), via 16 egna butiker och ett hundratal återförsäljare. Vi arbeta med egna varumärken som Stigs Kakel, Kakelcentralen och Kakeldax. Vi importerar byggkeramik direkt till den svenska marknaden från världsledande producenter. Är du arkitekt eller inredningsdesigner, kontakta oss gärna för ett personligt möte där vi presenterar vårt serviceerbjudande för dig.