Axtech AB

KAMA Fritid lanserar redKnows GPS-larm mot husvagns-& husbilsmarknaden

Pressmeddelande   •   Okt 19, 2010 14:08 CEST

KAMA Fritid, en av Nordens ledande tillbehörsgrossister inom husvagns- och husbilssektorn har lagt in redknows MiniFinder produktserie i sitt sortiment. En första introduktion skedde på Elmia Husvagn & Husbil i September. redKnows MiniFinder finns att köpa hos alla husvagns- och husbilsåterförsäljare i KAMA Fritids distributionsnät, ca 300 butiker i Norden. MiniFinder kommer även att finnas med produktkatalogen 2011.

MiniFinder är ett litet smidigt larm med GPS som larmar vid förflyttning och vibration. Karta med larmets position skickas direkt till mobilen. Du kan även ringa MiniFinder och få aktuell position till din mobil. Den är mycket enkel att använda och installera.

När du köper en MiniFinder får du en produkt som är klar att använda för spårning direkt när du tar upp den ur lådan. Det sitter ett SIM-kort med 100 kr i, så det är bara att starta upp och ringa din MiniFinder. Du får strax tillbaks ett SMS med larmets position.

För mer information, kontakta:

Mattias Olsson, Axtech AB, tel. 031-558866

redKnows MiniFinder:
- Passar alla typer av fordon
- Klar att använda när du tar den ur förpackningen!
- Larmar vid förflyttning och vibration
- Ring upp och få aktuell position via SMS
- Karta direkt i mobilen!
- SIM-kort medföljer
- Inga abonnemang
- Medför ofta försäkringsfördelar
- Vattensäker: IP66
- Tillverkad och utvecklad i Sverige
- Mått 78x62x28 mm, Vikt 110gr
- Pris från 3995 inkl. moms
- Mer info på www.redknows.se

redKnows är ett helsvenskt varumärke inom larm och spårsystem, tillhörande AxTech AB. RedKnows MiniFinder är GPS/GSM-baserat och larmar din mobiltelefon om det förflyttas. redKnows ger kunden trygghet och möjlighet att kunna spåra sitt fordon, maskin eller båt. Det kan I många fall ge rabatter eller andra fördelar hos försäkringsbolagen. För mer information, besök www.redknows.se

Axtech AB är en etablerad leverantör av GPS-larm och söksystem i Sverige med distributörer i ett flertal länder. Axtech, som bedriver egen utveckling, producerar och säljer söksystem med GPS under egna varumärket redKnows.