KAMIC Installation

KAMIC GROUP satsar stort på Elfack 2009!

Pressmeddelande   •   Apr 16, 2009 13:37 CEST

Trots svångremstider satsar den nordiska handels- och agenturgruppen KAMIC GROUP stort på branschens största mässevent i Sverige i år - Elfack 2009 på Svenska Mässan i Göteborg. Fyra av bolagen i gruppen: KAMIC, Karlstad Automatic AB, Vinga Ljus AB, Tibe Interconnect AB samt Microsec AB, finns representerade när mässan slår upp sina dörrar den 4 maj.

I belsyningshallen i monter F01:42 kommer KAMIC, Karlstad Automatic AB tillsammans med Vinga Ljus AB att visa sina senaste produktnyheter inom belysning, nödbelysning och reservkraft. Armaturer utrustade med bl.a. LED-teknik kommer att prägla nyheterna för året.

På entréplanet i monter B08:40 finner vi Tibe Interconnect AB, säkerhetsföretaget Microsec AB samt KAMICS produkter inom elmiljö samt UPS. Tibe kommer bl.a. att visa det senaste inom elektriska isolationsmaterial och produkter från fiber- och kablagevärlden. Microsec, produkter inom inbrottslarm, brandlarm och passersystem, och slutligen KAMIC, med delar av sitt stora sortiment inom elmiljökomponenter ochsystem samt UPS:er och övriga reservkraftslösningar.

För mer information kontakta Kaj Wikström på 054-57 01 37 eller via e-post kaj.wikstrom@kamic.se.

Information finns även på webbplatserna: www.kamicgroup.com - www.kamic.se - www.vingaljus.se - www.tibe.se eller www.microsec.se

*

KAMIC GROUP består av 12 nordiska handels- och agenturföretag verksamma inom områdena el, elektronik och säkerhet. Gruppen har över 130 anställda och beräknas budgetåret 09/10 omsätta ca. 550 Mkr.