Skogstrollen AB: iPhonebutiken.se / iPhonehuset.no

Kanal 5 väljer iPhonebutiken.se som exklusiv partner

Pressmeddelande   •   Okt 25, 2010 11:24 CEST

iPhonebutiken.se har tecknat exklusivt samarbetsavtal med TV-bolaget Kanal 5 om att leverera tillbehör till företagets iPhonetelefoner.

Kanal 5 har skaffat iPhone till alla sina 130 anställda och valde iPhonebutiken.se som leverantör tack vare iPhonebutiken.se:s storlek, snabbhet och kunskap. iPhonebutiken.se hanterar idag tusentals beställningar varje månad och levererar på mindre än 24 timmar, vilket ger en stor leveranstrygghet.

– Vi är glada över att Kanal 5 valt oss som exklusiv leverantör av iPhonetillbehör. Vi ser fram emot att få dela med oss av vår expertis och serva bolaget på allra bästa sätt, säger Daniel Andersson på iPhonebutiken.se.

iPhonebutiken.se har sålt iPhonetillbehör sedan den första iPhonen lanserades i Sverige för  över två år sedan och har idag ett av Sveriges största sortiment med över 4000 artiklar i lager. Varje månad tillkommer ett 50-tal nyheter, till exempel väskor, skal och fodral till såväl iPhone, iPad som iPod.

För mer information, vänligen kontakta:

iPhonebutiken.se: Daniel Andersson, info@iphonebutiken.se, tel: 0709-39 47 43
Kanal 5: Angelica Fritz, tel: 08-520 550 36