Starbid

KANSKE ETT NYTT SÄTT ATT PÅVERKA FINANSKRISEN

Pressmeddelande   •   Aug 09, 2012 02:56 CEST

Nu har det svenska folket insett att man har möjlighet att köpa valutor upp till 95 % billigare hos starbid.se. En av StarBids kunder köpte nyligen 200 USD för 4.30 SEK och hittills har över 250 auktioner avslutats för under 40 SEK.

StarBid har även uppdaterat till en ny fräsch design.

–  Den nya designen uppfyller alla element gällande grundstruktur, logik, användarvänlighet samt pedagogik för alla medlemmar samt nya besökare och ger mer tillgång till innehållet på hemsidan. Vårt mål är att våra medlemmar samt besökare ska få en bra grundstruktur, logik och lätttillgänglighet när man söker efter en viss information, vilket skall ske som ett flöde.

– StarBid är ett svenskregistrerat företag som även är inregistrerad hos Finansinspektionen för dess tjänster. Vi auktionerar ut olika valutor och kunderna får delta i budgivningarna. Det är ingen kund/budgivare hos Starbid som lägger upp auktioner. Kunderna betalar endast för budpaketen för att kunna delta i auktionerna samt att vinnaren betalar in det vinnande budet för att erhålla valutan.
Vi använder Paypal för att betala ut vunna auktioner till vinnarnas Paypal-konton för allas säkerhet.

Vi har special kampanjer just nu:

• Alla nya kunder får 3 GRATIS BUD för att se hur StarBids tjänster fungerar.
  • ”Ladies Only” auktion (Endast damer får delta i budgivningen)
  • ”Inte Vunnit Ännu” auktion (Endast de som aldrig har fått någon vinst kan delta i budgivningen)
  • En 1000 Dollar auktion bland många andra spännande auktioner.

StarBid bygger på Öresauktioneringar, vilket innebär att varje bud i en auktion motsvarar 10 öre vilket resulterar i att slutbudet blir väldigt lågt. Alla auktioner är tidsbaserade och budtiden (t.ex. 30 sek) startar om vid varje nytt bud så att andra budgivare ska få en chans, och lägger inte någon ett nytt bud så vinner den senaste budgivaren auktionen. Det går alltså ut på samma sätt som traditionella auktioner, där man köper ett auktionsobjekt efter det sist lagda budet. Fördelen är att du kan buda hem valutan för ett lägre pris än det rådande marknadspriset.

Deltagarna köper ett bud eller budpaket och kan därmed delta i alla budgivningar.

För mer information besök www.starbid.se

Om Oss

Hjälp/FAQ (Hur fungerar StarBid)