Media720 AB

Pressmeddelande   •   Feb 25, 2011 11:53 CET

2011-02-25
Media Sjutjugo AB

Kenny Hallberg har anställts som seniorkonsult på Media Sjutjugo. Han kommer närmast från en roll som försäljningsdirektör och VD inom Kemetyl Group. Tidigare har Kenny arbetat som försäljnings- och marknadschef på Svenska Dagbladet och Silja Line. Han är också jurymedlem i TU:s nomineringskommitté för Årets Dagstidning samt ordförande i Årets Marknadsinsats och Årets Annonskampanj.

Som konsult kommer Kenny primärt att arbeta med uppdrag som rör affärs- och kompetensutveckling inom försäljning och marknadsföring.

Med erfarenhet från en rad olika branscher och chefsroller kompletterar Kenny vårt  erbjudande på ett utmärkt sätt, säger Björn Lorentzi, vd på Media Sjutjugo. Ny kunskap och kreativa idéer behövs i de flesta organisationer inom mediebranschen och det är precis vad Kenny kan erbjuda våra kunder.

För mer information ring:

Björn Lorentzi 08-554 205 41
Kenny Hallberg 08-554 205 46
www.mediasjutjugo.se

Media Sjutjugo AB är ett ledande konsultföretag inom media. Genom att hyra ut eller rekrytera kunnig personal inom försäljning, marknadsföring, affärsutveckling och företagsledning ser vi till att våra kunder har rätt kompetens vid rätt tillfälle.