Key Code Security AB

Key Code Security AB jobbar för Haiti

Pressmeddelande   •   Jan 22, 2010 17:05 CET

-  Där en ofattbar katastrof som drabbat Haiti. Ingen som läser om och ser reportagen från Haiti kan vara oberörd. Att hjälpa de människor som drabbats av denna tragedi känns självklar. Behovet av hjälpinsatser är enormt och att stödja de organisationer som finns på plats är ett sätt för oss att hjälpa till säger Anna Andersson, Marknadschef på Key Code Security

Aftonbladets kampanj, 1 timme för Haiti är ett fantastiskt initiativ och visar vad varje individ kan åstadkomma. Därför vill företaget vika hela måndagens försäljning för att ge sitt stöd.

Anna passar också på att uppmana sina branschkollegor att följa efter.

- Vi jobbar alla med att skapa en tryggare och säkrare vardag för individen. Detta är ett självklart tillfälle att visa vad man kan göra.

Om Key Code Security

Key Code Security AB startade sin verksamhet, med säte i Göteborg, redan 1983. Bolaget tillhandahåller säkerhetsprodukter som t.ex. Spärrtjänst för kreditkort, värdehandlingar och mobiltelefoner. Säkerhetstjänsterna används idag av 1 400 000 kunder. Antal anställda uppgår till 140 personer