Key Solutions AB

Key Solutions har kvalat in på listan bland Europas Bästa Arbetsplatser 2013

Pressmeddelande   •   Jun 28, 2013 08:40 CEST

Key Solutions som tidigare i år blev utsedda till Sveriges 3:e bästa arbetsplats av Great Place to Work Institute i kategorin medelstora organisationer (50-500 anställda) har nu gått vidare till Europagalan.

Årets gala och prisutdelningen hålls i Dublin, Irland, på det spektakulära och historiska Mansion House. På plats finns 100 av Europas bästa arbetsplatser enligt Great Place to Work, däribland Key Solutions.

Key Solutions utses alltså till en av Europas bästa arbetsplatser i kategorin små- och medelstora organisationer. Tomas Lydahl, VD för Key Solutions, utrycker sin glädje och stolthet över organisationen och dess fina utmärkelser. Att vara bland Sveriges och Europas bästa arbetsplatser är ett kvitto för oss att våra anställda trivs. Men visionen är klar, 2014 satsar Key Solutions på att bli Sveriges Bästa Arbetsplats. En vision som innebär ett fortsatt utvecklande arbete för att skapa Sveriges mest framstående personalpolicy och några av Sveriges mest nöjda medarbetare!

Om utvärderingen

Great Place to Work Institute Europa har listat de bästa arbetsplatserna i Europa sedan 2003 men har analyserat, undersökt och publicerat de bästa arbetsplatserna runt om i världen i över 20 år. I undersökningen för Europas Bästa Arbetsplatser ingår mer än 1,500 organisationer från 18 länder med sammanlagt 1,2 miljoner anställda.

Om årets lista

Utmärkelsen Europas Bästa Arbetsplatser delas ut till organisationer i tre kategorier: små-och medelstora-, stora- och multinationella organisationer. Key Solutions utsågs till plats tre av Sveriges bästa arbetsplatser samt till en av Europas 100 bästa arbetsplatser i kategorin små- och medelstora organisationer.

För mer information, kontakta: Tomas Lydahl, VD Key Solutions AB, Tel +4672-853 00 70, e-post:tomas@keysolutions.se

Key Solutions arbetar med effektivisering av försäljning. Bolaget är idag ett av Sveriges ledande företag inom direktförsäljning och har blivit utnämnda till Sveriges bästa säljbyrå. Företagets vision är att bli globalt marknadsledande inom event- och direktförsäljning. Som verktyg har bolaget tagit fram försäljningsmetoder med fokus på kvalitet – framställda för att vara hållbara även i framtiden.