Keylinx AB

Keylinx tecknar avtal med AcadeMedia

Pressmeddelande   •   Jan 12, 2018 14:04 CET

Keylinx AB har tecknat avtal med AcadeMedia AB gällande bemanning inom IT.

Vi ser fram emot att jobba tillsammans med AcadeMedia AB och leverera mervärde för verksamheten.

AcadeMedia skapar möjligheter för människor att utvecklas. Med 15 000 medarbetare på våra drygt 600 förskolor, grundskolor, gymnasieskolor och vuxenutbildningar står de för fokus på kvalitet och utveckling

Vid frågor kontakta

Claes Ylving, 0721-772210
claes.ylving@keylinx.se

Keylinx är en fullstack digitalbyrå och helhetsleverantör med kontor i Göteborg och Jönköping.

#åtagande - Vi arbetar med helheten där vi först identifierar behov och möjligheter innan vi bygger och levererar en färdigtestad produkt som passar perfekt i verksamheten. Tillsammans ser vi till att produkten lever med verksamheten och utvecklas i samma riktning. Keylinx tillför även djup kunskap som resurser i team på plats.

#webb - Vi tillför mervärden som design, säkerhet, innehåll och digital marknadsföring. Keylinx erbjuder kontinuerlig service, allt från att sköta innehållsuppdateringar till att uppgradera plattformen och undvika attacker. Vi bygger ert koncept och framhäver ert varumärke på webben.

#mobil - Vi levererar moderna mobila appar, från koncept till GooglePlay, Store och AppStore. Vi bygger allt från grundläggande informationsappar till avancerade användarspecifika upplevelser.