Aspire Brands AS

Kicks Beauty Awards 2016

Pressmeddelande   •   Feb 01, 2016 12:00 CET

För andra gången ska KICKS utse marknadens bästa skönhetsprodukter under KICKS Beauty Awards 2016. Alla som är medlemmar hos KICKS kan logga in på kicks.se för att rekommendera och poängsätta sina favoriter. De produkter som får flest och bäst rekommendationer utses till vinnare.

I KICKS Beauty Awards är det kunderna som bestämmer vilka produkter som vinner, inte en jury. Med sina över 1,6 miljoner KICKS Club-medlemmar är detta Nordens största skönhetscommunity som med sin samlade skönhetserfarenhet ska utse de vinnande produkterna.

Startdatum är den 10 februari och sista dagen att rekommendera produkter är den 9 mars.

Alla vinnare presenteras den 29 april.

Batiste Dry Shampoo Original är nominerat i kategorin Best Dry Shampoo!

Aspire Brands AS är ett strategiskt distributionsföretag på hälso- och skönhetsmarknaden. Från Fredrikstad och Sarpsborg distribuerar och bygger vi varumärken i Europa och Mellanöstern. Vår ambition är att bli den största distributören i Europa sett till det antal marknader vi täcker. Vi levererar den expertis som behövs för att öka försäljningen, bygga varumärken och utöka distributionen.

Aspire Brands har även egna kontor i USA och Australien.