Kids Agency

Kids agency är Martin P nya agent i Sverige

Pressmeddelande   •   Nov 30, 2011 10:00 CET

Martin P startade 1937 i Danmark av Martin pedersen - märket genomsyras av god kvalité. I över 70 år har Martin P tillverkat strumpor och strumpbyxor.

Martin p består av 4 varumärken: MP, Funch made with love, Hempels och Footzy. Alla produkter är gjorda av ekologisk bomull och alla produkter tvättas efter tillverkning. MP producerar sina produkter med minsta möjliga miljöpåverkan och hela produktionen är Øko-Tex certifierat. 30% av produktionen sker i Danmark - Heming.

Kids agency välkomnar Martin p till vårt gäng!

www.mpsocks.dk

www.kidsagency.se

Kids Agency är den självklara svenska agenturen. Kids Agency drivs av Iris Alexandrov och Malin Lidén. Vi samarbetar med såväl stora som mindre återförsäljare i Sverige, där vår främsta uppgift är att hitta rätt kund för våra varumärken. Ett samarbete med Kids Agency innebär ett nära samarbete med en branscherfaren, kunnig och innovativ agentur, där hög service, lyhördhet, prisvärda och kvalitativa produkter är en självklarhet.

De företag Kids Agency arbetar med, håller en professionell standard, där det goda samarbetet är nyckeln. Viktigt för oss är också att hela tiden vara uppdaterade och medvetna om utvecklingen och svängningarna i modebranchen. Vi arbetar ständigt med press, genom modemagasin, visningar och använder även egna fotografer, modeller och stylister för att ständigt kunna erbjuda den enklaste och effektivaste vägen till dig som slutkund eller som återförsäljare.

Vi representerar:Martin P, Holly´s, Smallstuff, Madame Mo, Olive&Moss, Smallstuff, Beauty&the bib och Ruuthie

Välkommen till Kids Agency