Ladbrokes

Kim Kardashian gifter sig med en ny NBA-spelare

Pressmeddelande   •   Nov 02, 2011 07:30 CET

Kim Kardashian gifter sig med en ny NBA - spelare

Kändisar får alltid stå ut med mycket uppmärksamhet kring sina kärleksaffärer och det gäller även aktuelle Kim Kardashian. Efter att hon nu kommit ut på marknaden för en potentiell ny äkta man så spekuleras det redan i om vem som kan komma att bli den näste. Ser vi till oddsen så verkar det bli en sportkille även denna gång. Ladbrokes oddssättare anser det mest troligt att det återigen blir en aktiv NBA-spelare till odds 3,00. Därefter kommer NFL-spelare till odds 5,00 och MLB-spelare till odds 6,00.

Det finns även en svensk med på listan som en mindre trolig kandidat. Det handlar om Alexander Skarsgård som ger hela 67 gånger pengarna om han blir näste att sätta en ring på fingret på Kim Kardashian.

Ladbrokes oddssättare tror att nästa äktenskap ligger ett par år framåt och att hon gifter sig år 2013 ger 1,57 gånger pengarna.

Mer information

Sofia Hjärtberg, sofia.hjartberg@ladbrokes.se, +46-8-4076458, +46–709821035

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med med närmare 3000 vadslagningsbutiker i Storbritannien, Irland, Belgien och Spanien. Ladbrokes har mer än 16000 anställda. Vi tar emot 10 miljoner vad/bet varje vecka och över 14 miljarder pund i insatser varje år. Ladbrokes.com har dryga 3 miljoner registrerade kunder. Företaget är noterat på Londonbörsen sedan 1967 och representerat i Sverige sedan 2001.