Ladbrokes

Klarar Malmö att vinna utan att få något i Häcken?

Pressmeddelande   •   Okt 25, 2010 13:20 CEST

Efter Helsingborgs klara seger mot Åtvidaberg i helgen riktas nu allas ögon mot Hisingen i Göteborg. På onsdag tar Häcken emot Malmö FF på Rambergsvallen och pressen på de himmelsblå är stor. Det talar för en målsnål match och vi tror att MFF tar ledningen och sedan beskyddar den.

På Malmös tio senaste vinster i allsvenskan har man bara släppt in mål i två av matcherna. Detta i kombination med att Häcken endast gjort mål i tre av sina senaste fem hemmamatcher, och då endast 1 mål per match, gör att oddset 4,00 gånger pengarna på att Malmö vinner matchen men håller nollan känns mycket intressant.

”Vinner ”iff iff” är de tillbaka i förarsätet inför de återstående 2 omgångarna. Klubben firar hundra år i år och med ny arena och ett ungt talangfullt lag som riskerar att köpas sönder i transferfönstret i januari hade det varit en enastående avslutning på året att få höja Lennart Johanssons pokal” Säger Andreas Gillberg, Nordenchef på Ladbrokes.

Odds på matchen:

Häcken - Malmö   3,50  3,25  2,05

För mer information: http://bit.ly/9CWOF1

Se även vår blogg på http://blogg.ladbrokes.se för mer nyheter och information från Ladbrokes.

andreas.gillberg@ladbrokes.se Andreas Gillberg, Ladbrokes Sverigechef, +46-8-4076445, +46-707608715

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2925 vadslagningsbutiker och 16 394 anställda. Ladbrokes har dryga 3 miljoner registrerade kunder från 30 länder och säljer speltjänster på 18 språk.

___________________________________________________________

Detta pressmeddelande skickades via MyNewsdesk.com