Klikki AB

Klikki listattu kuumimpien pohjoismaisten internet-yritysten joukkoon

Pressmeddelande   •   Nov 10, 2010 16:06 CET

SIME / Media Momentum Awards on listannut Klikin 25 kuumimman ja lupaavimman Pohjoismaisen internet-yrityksen joukkoon.

Näiden 25 yrityksen joukosta viisi yritystä palkitaan 18. maraskuuta järjestettävässä SIME / Media Momentum Awards palkintogaalassa suraavin tunnustuksin: Pääpalkinto, Nopeimmin kasvava yritys, Paras globaali potentiaali, Ainutlaatuinen johtajuus sekä Innovatiivisin yritys.

- Meillä on takanamme erittäin vahva vuosi, ja näkymät seuraavalle vuodelle ovat sitäkin vahvemmat, toteaa Klikin toimitusjohtaja Mattias Falkendal. Olemme luonnollisesti innoissamme saamastamme tunnustuksesta tämän kaltaisessa arvostetussa foorumissa, Falkendal jatkaa.

Valinnat 25 kuumimman yrityksen joukkoon teki raati, joka koostuu korkean profiilin yrittäjistä, riskisijoittajista sekä yritystoiminnan johtajista. Kilpailun järjestää investointipankki GP Bullhound sekä SIME (Scandinavian Interactive Media Event).

Klikki
Klikki on pohjoismainen internetmarkkinointiyritys, joka toteuttaa yrityksille kustannustehokkaita, tuloksellisia ja läpinäkyviä ratkaisuja internetmarkkinointiin. KliKKi Search tarjoaa markkinoiden laajimman ja laadukkaimman kokonaisratkaisun
hakukonemarkkinointiin sekä hakukoneoptimointiin. KliKKi Media tarjoaa mainostajille näkyvyyttä laadukkaassa mediaympäristössä sekä jalostettua tutkimustietoa kampanjoiden toimivuudesta. Klikki Analytics tarjoaa reaaliaikaisen seurannan ja sivuston analysoinnin kaiken verkkomarkkinoinnin tukijalkana. Vuonna 2002 perustetulla Klikillä on toimistot Tukholmassa, Helsingissä ja Tallinnassa. Klikki-konsernin liikevaihto vuonna 2009 oli 7,4 miljoonaa euroa.