Know IT AB (publ.)

Know IT bjuder in till analytiker- och pressträff

Pressmeddelande   •   Okt 16, 2003 17:10 CEST

Med anledning av offentliggörandet av Know IT:s delårsrapport januari- september 2003 bjuder företaget in till analytiker- och pressträff tisdagen den 21 oktober kl 08:30 på företagets kontor, Kungsgatan 72, 4tr, Stockholm.

Know IT:s koncernchef Anders Nilsson presenterar Know IT:s delårsrapport för perioden januari - september 2003.

Tillsammans med Jerker Bergström, konsultchef för Strategisk IT- rådgivning i Stockholm, kommer han också att presentera Know IT:s verksamhet inom Strategisk Rådgivning som är en växande del av företagets affärsverksamhet.

Efter presentationen finns Anders Nilsson och ekonomichef Bengt Norvik tillgängliga för frågor.

Know IT bjuder på smörgås och dryck.

Anmälan till Know IT AB (publ), Patrik Syrén, tel 08-700 66 00

email: patrik.syren@knowit.se senast måndagen den 20 oktober 2003.

Välkommen!

Know IT AB (publ) är ett konsultföretag som bidrar till sina kunders framgång genom att utveckla och ta långsiktigt ansvar för värdeskapande IT-lösningar. Verksamheten omfattar strategisk rådgivning, systemutveckling och applikationsförvaltning - från utredning och uppbyggnad av komplexa system till kommunikations-/gränssnittslösningar
som integrerar olika kanaler och information. Know IT etablerades 1990 och har idag ca 300 medarbetare representerade på ett tiotal orter i Sverige. Know IT AB (publ) är noterat på OM Stockholmsbörsens O-lista. För mer information om Know IT besök gärna www.knowit.se

För mer information kontakta:
Patrik Syrén, informationsdirektör Know IT AB (publ), 08-700 66 00 eller 0730-74 66 30