Know IT AB (publ.)

Know IT bjuder in till analytiker- och pressträff

Pressmeddelande   •   Okt 14, 2004 13:09 CEST

Med anledning av offentliggörandet av Know IT:s delårsrapport januari-september 2004 bjuder företaget in till analytiker- och pressträff tisdagen den 19 oktober kl 08:30 på företagets kontor, Kungsgatan 72, 4tr, Stockholm.

Know IT:s koncernchef Anders Nilsson presenterar Know IT:s delårsrapport för perioden januari – september 2004.

Efter presentationen finns Anders Nilsson och ekonomichef Bengt Norvik tillgängliga för frågor.

Know IT bjuder på smörgås och dryck.

Anmälan till Know IT AB (publ), Patrik Syrén, tel 08-700 66 00
email: patrik.syren@knowit.se senast måndagen den 18 oktober 2004.

Välkommen!

Know IT AB (publ) är ett konsultföretag som bidrar till sina kunders framgång genom att utveckla och ta långsiktigt ansvar för värdeskapande IT-lösningar. Verksamheten omfattar strategisk rådgivning, systemutveckling och applikationsförvaltning - från utredning och uppbyggnad av system i komplexa miljöer till kommunikations-/gränssnittslösningar som integrerar olika kanaler och information. Know IT etablerades 1990 och har idag mer än 320 medarbetare representerade på 12 orter i Sverige samt i Oslo i Norge. Know IT AB (publ) är noterat på OM Stockholmsbörsens O-lista. För mer information om Know IT besök gärna www.knowit.se

För mer information kontakta:

Patrik Syrén, informationschef Know IT AB (publ), 08-700 66 00 eller 0730-74 66 30