Know IT AB (publ.)

Know IT bjuder in till analytiker- och pressträff

Pressmeddelande   •   Okt 13, 2005 15:06 CEST

Med anledning av offentliggörandet av Know IT:s delårsrapport för
januari-september 2005 bjuder företaget in till analytiker- och pressträff tisdagen den 18 oktober kl 08.30 på företagets kontor, Kungsgatan 72, 4tr, Stockholm.

Know IT:s koncernchef Anders Nilsson presenterar Know IT:s delårsrapport för perioden januari – september 2005.

Efter presentationen finns Anders Nilsson och ekonomichef Bengt Norvik tillgängliga för frågor.

Know IT bjuder på smörgås och dryck.

Anmälan till Know IT AB (publ), Patrik Syrén, tel 08-700 66 00
email: patrik.syren@knowit.se senast måndagen den 17 oktober 2005.

Välkommen!

Know IT AB (publ) är ett IT-konsultbolag som bidrar till företags och organisationers framgångar genom att utveckla och ta långsiktigt ansvar för värdeskapande processer, funktioner och IT-lösningar. Verksamheten omfattar strategisk rådgivning, systemutveckling och applikationsförvaltning - från utredning och uppbyggnad av komplexa system till kommunikations-/gränssnittslösningar som integrerar olika kanaler och information. Know IT etablerades 1990 och har idag ca 550 medarbetare representerade på 15 orter i Sverige och i Oslo i Norge. Know IT AB (publ) är noterat på OM Stockholmsbörsens O-lista. För mer information om Know IT besök gärna www.knowit.se