Tröstisar AB

Knuffelpleisters (drie maal prijswinnaar) nu ook met GLOW!

Press Release   •   Sep 08, 2014 10:36 CEST

Een Knuffelpleister is zoveel meer dan alleen een normale pleister!

Het is een draagbare, aaibare vriend die je overal mee naar toe kunt nemen.
Je kan de Knuffelpleister plakken op een steriele pleister (bijgeleverd) voor op een open wondje of je kunt de Knuffelpleister apart dragen wanneer je pijn hebt, bezorgd of bang bent.
Je mag ze ook dragen zonder reden op elk moment en op elke plaats, om ze dicht bij je te hebben om te knuffelen.

De Knuffelpleisters van Tröstisar hebben nu drie onderscheidingen ontvangen!
Het jaar 2014 begon met de "Family Choice Award, gevolgd door de "The National Parenting Center Seal of Approval" en nu een week geleden ook "The Mom's Choice Award 2014"!
De media schrijft graag over de Knuffelpleister, ouders willen ze graag geven en kinderen houden ervan om ze te dragen.

Wat zit er in de verpakking?
In elk doosje zitten 6 verschillende Knuffelpleisters. Wanneer het kind deze aaibare, zachte vriendjes aanraakt helpt het ze om te gaan met een stressvolle situatie, het kalmeert ze wanneer ze boos zijn of verdrietig. De Knuffelpleister helpt ook voor wonden die wij niet kunnen zien. Ook inbegrepen zijn 6 steriele pleisters om vuil en vocht weg te houden van een open wond. De twee kunnen samen worden gebruikt of apart, afhankelijk van stemming en behoefte.
De prijs voor een pakje Knuffelpleisters is Euro 4,95 en kunnen worden gekocht bij o.a. Dreambaby, Orchestra en andere winkelketens en babyspeciaalzaken.

Nieuw tijdens de Kind und Jugend: Glow-in-the-Dark Knuffelpleisters!
De angst voor het donker en het alleen slapen kan een groot probleem zijn in het leven van de kleine mensen.
Veel ouders kunnen bevestigen dat de procedures voor het slapen gaan een hele strijd kan zijn.
Knuffelpleisters zijn nu beschikbaar met een Glow-in-the-Dark hart om te helpen deze angst te verlichten. De schattige kleurrijke figuurtjes van Tröstisar kunnen zorgen voor een goed verhaal voor het slapen gaan, zodat kinderen zacht naar Dromenland vliegen.
De prijs voor de Glow-in-the-Dark Knuffelpleisters zijn ondanks de extra toepassing voor dezelfde prijs verkrijgbaar als de originele Knuffelpleisters: Euro 4,95 per doosje.

Kom eens langs op onze stand tijdens de "Kind & Jugend" in Keulen van 9-14 september!  U kunt dan onze complete collectie zien en u kunt dan gratis monsters meenemen. Onze stand bevindt zich in de passage tussen Hal 10/11, gangpad P 002!

Over Tröstisar
In de wereld van Tröstisar bestaat geen angst. Tröstisar zijn kleine personages die troost en liefde verspreiden. Ze oordelen of vergelijken niet en zijn erg benieuwd waar kinderen bang voor zijn
Tröstisar's eerste product - Knuffelpleisters – zijn uniek in zijn soort en nu ook verkrijgbaar in de originele "Angry Birds" en in de nieuwe versie "Glow-in-the-Dark".
Knuffelpleisters is één van drie innovatieve producten van het Zweedse bedrijf Tröstisar AB. De andere producten zijn "Bedblokken" die het hoofdeinde van het ledikant verheffen wanneer het kind ziek is en "Brokkenpilotenijs", zowel een coldpack ,een snoezige vriend en een ijslolly.
Voor meer informatie in Nederland, België en Luxemburg kunt u contact opnemen met:
Jamak BV
Minervum 7320